WAŻNA INFORMACJA – DOTYCZY POJEMNIKÓW NA ODPADY

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
9 grudnia 2015

Zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. w sprawie utrzymania czystości i porządku w gminach art. 5 ust 1 pkt 1 właściciel nieruchomości jest zobowiązany do wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych. (Dz.U.2013.1399 ze zm.)

Od 1 stycznia 2016 r. właściciel nieruchomości jest zobowiązany samodzielnie wyposażyć nieruchomość w pojemnik do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniający polskie normy PN-EN 840.

Minimalną wielkość pojemnika szczegółowo określają Regulaminy utrzymania czystości i porządku w gminach. Niedostosowanie pojemności pojemników do obowiązujących norm może skutkować brakiem odbioru odpadów komunalnych.

WAŻNE! W zabudowie wielorodzinnej minimalna pojemność pojemnika wynosi - 1100L.

Związek Gmin Dolnej Odry w ramach opłaty zapewni:


  • w zabudowie wielorodzinnej pojemniki na odpady segregowane (papier, tworzywa sztuczne – plastik i metal, szkło) znajdujące się w ogólnodostępnych punktach. Natomiast pojemniki na odpady zmieszane należy wykupić.
  • w zabudowie jednorodzinnej worki na odpady segregowane (papier, tworzywa sztuczne – plastik i metal, szkło), dostarczane na dotychczasowych zasadach.

 

INFORMACJA O SPRZEDAŻY POJEMNIKÓW

ZPHG JUMAR Julian Maruszewski informuje, że z dniem 12 listopada 2015 r. rozpoczyna sprzedaż pojemników na odpady zmieszane, stanowiących własność ww. jednostki, ustawionych na nieruchomościach zamieszkałych w gminach: Boleszkowice, Cedynia, Moryń, Widuchowa.

Za pojemnik należy zapłacić przelewem na rachunek: 09 1020 4795 0000 9302 0123 6454 podając w tytule przelewu adres nieruchomości, nazwisko lub nr PO klienta ZGDO, na której stoi pojemnik. Po otrzymaniu wpłaty, prześlemy paragon fiskalny stanowiący dowód zapłaty.

Planujemy także sprzedaż pojemników przez kierowców śmieciarek. Pracownicy posiadają identyfikatory i pisemne upoważnienia. Sprzedaż pojemników odbywa się w dniu odbioru odpadów. Nie ma możliwości wymiany pojemnika na inny. Jeżeli nabywca życzy sobie fakturę VAT, prosimy przesłać dane do faktury i kopię potwierdzenia przelewu na adres e-mail: r.stanczyk@jumar.info.pl lub pocztą na adres firmy.

 

Ceny pojemników obowiązujące do 31 grudnia 2015 r. (liczy się data wpływu na konto firmy), łącznie z VAT:

pojemnik 80 l

-

 25,00 zł

pojemnik 120 l

-

 50,00 zł

pojemnik 240 l

-

 70,00 zł

pojemnik 1100 l

-

430,00 zł

Ceny pojemników obowiązujące od 1 stycznia 2016 r. (liczy się data wpływu na konto firmy), łącznie z VAT:

pojemnik 80 l

-

35,00 zł

pojemnik 120 l

-

60,00 zł

pojemnik 240 l

-

85,00 zł

pojemnik 1100 l

-

465,00 zł

 

Uwaga: Firma zastrzega sobie prawo przerwania sprzedaży po dniu 31 grudnia 2015 r.  i zabrania niesprzedanych pojemników.

Autor: ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY

Autor: ZWIĄZEK GMIN DOLNEJ ODRY

Galeria

  • Powiększ zdjęcie logo - Zwiżaku Gmin Dolnej Odry

    logo - Zwiżaku Gmin Dolnej Odry