konkurs na stanowisko prezesa zarządu spółki "Spółka Gmin Dolnej Odry"
Rada nadzorcza spółki "Spółka Gmin Dolnej Odry" sp. z o.o. z siedzibą w Chojnie ogłasza konkurs na stanowisko prezesa zarządu spółki.
I. Miejsce i termin składania zgłoszeń wraz z wymaganymi dokumentami:
Spółka Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o., ul. Klasztorna 1, 74-500 Chojna (budynek Intermarche, II piętro), w terminie do 4 stycznia 2021 r.
II. Tryb składania dokumentów przez osoby ubiegającej się o zatrudnienie:
- wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki Gmin Dolnej Odry Sp. z o.o.”
- dokumenty można przesłać pocztą – listem poleconym – jednak decyduje data wpływu do sekretariatu Spółki,
III. Zgłoszenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie powinno zawierać:
- curriculum vitae osoby ubiegającej się o zatrudnienie zwierające:
1) imię (imiona) i nazwisko;
2) datę urodzenia;
3) dane kontaktowe (adres korespondencyjny, numer telefonu oraz adres e-mail);
4) wskazanie posiadanego wykształcenie;
5) wskazanie posiadanych kwalifikacji zawodowych;
6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
7) zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji. - list motywacyjny,
- kserokopię dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
- oświadczenie o niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- koncepcję funkcjonowania Spółki sporządzoną w formie pisemnej, nie więcej niż 10 stron,
- do zgłoszenia można dołączyć wykaz ukończonych szkoleń, kursów oraz innych form dokształcania zawodowego wraz z dokumentami poświadczającymi ich ukończenie.
- dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą z własnoręcznym podpisem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.”
IV. Wymagania w stosunku do osoby ubiegającej się o zatrudnienie:
- wykształcenie wyższe, preferowane: techniczne, prawnicze, ekonomiczne, zarządzanie,
- znajomość przepisów i zagadnień związanych z gospodarką komunalną, ochroną środowiska, rozwojem lokalnym,
- znajomość przedmiotu działalności oraz problematyki Spółki, a także przepisów w zakresie zarządzania spółką komunalną,
- znajomość zasad udzielania wsparcia wspólnotowego kierowanego do jednostki lub instytucji, dla których jednostka jest właścicielem, organem prowadzącym lub organem założycielskim,
- niekaralność, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
V. Wymagania dodatkowe w stosunku do osoby ubiegającej się o zatrudnienie:
- umiejętność samodzielnego planowania i podejmowania decyzji, organizowania pracy oraz zachowania pozytywnych relacji ze współpracownikami, przełożonymi oraz partnerami Spółki,
- umiejętności negocjacyjne,
- znajomość rynku gospodarowania odpadami,
- dynamiczność, kreatywność, komunikatywność oraz chęć samodoskonalenia,
- dyspozycyjność, obowiązkowość i rzetelność, umiejętność pracy w zespole,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B.
VI. Informacje dodatkowe:
- dokumenty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, chyba że Rada Nadzorcza zdecyduje inaczej,
- zgłoszenia, które nie zostaną wykorzystane z powodu przekroczenia terminu, braków formalnych lub odrzucone w I etapie rekrutacji – zostaną odesłane na wniosek kandydata na wskazany adres,
- Rada Nadzorcza wyłoni kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
- osoby ubiegające się o zatrudnienie zostaną poinformowane telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o wynikach postępowania kwalifikacyjnego po jego zakończeniu,
- informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Spółki.
- warunki zatrudnienia, będą negocjowane bezpośrednio z wybranym kandydatem.