Gmina Moryń
Ogłoszenie konkursu w zakresie udzielenia dotacji ze środków WFOŚiGW na zadania z zakresu usuwania azbestu
Burmistrz Morynia informuje, iż Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłosił w 2017 r. konkurs w zakresie udzielenia dotacji ze środków WFOŚiGW na zadania z zakresu usuwania azbestu.
Gmina Moryń ma zamiar złożyć wniosek na udzielenie ww. dotacji. O dofinansowanie mogą ubiegać się zarówno jednostki samorządu terytorialnego jak i osoby fizyczne, jednostki finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie. Wysokość dofinansowania ze strony funduszu wynosić będzie – do 100% kosztów kwalifikowanych (tj. demontaż pokrycia lub wyrobów zawierających azbest, transport i unieszkodliwienie.
Dofinansowanie obejmuje również zdemontowane wyroby wcześniej i zalegające na terenie posesji.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o składanie do Urzędu Miejskiego w Moryniu, pokój nr 2, w terminie do 31 maja 2017 r. wniosków na przystąpienie do konkursu wraz z decyzją ze Starostwa Powiatowego w Gryfinie o braku sprzeciwu do prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierajacych azbest.
Informację można również uzyskać telefonicznie: (91) 466 79 54.