Ogłoszenie w sprawie dotacji na usuwanie azbestu

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 czerwca 2015

Burmistrz  Morynia  ponownie informuje, iż Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie  ogłosił w 2015 r.  konkurs  w zakresie udzielenia dotacji ze środków WFOŚiGW  na zadania z zakresu usuwania azbestu. Gmina Moryń ma zamiar złożyć wniosek na udzielenie  ww. dotacji. O  dofinansowanie mogą ubiegać się zarówno jednostki samorządu terytorialnego jak i osoby fizyczne, jednostki finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie. 

Wysokość dofinansowania ze strony funduszu wynosić będzie – do 100% kosztów kwalifikowanych ( tj. demontaż pokrycia lub wyrobów zawierających azbest, transport  i unieszkodliwienie.  Dofinansowanie obejmuje  również zdemontowane wyroby wcześniej i zalegające na terenie posesji.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w konkursie prosimy o składanie  do Urzędu Miejskiego w Moryniu, pokój nr 2, w terminie do  10 lipca  2015 r. wniosków na przystąpienie do konkursu  wraz z decyzją ze Starostwa Powiatowego w Gryfinie o braku sprzeciwu  do  prac  związanych z usuwaniem wyrobów zawierajacych azbest.

Informacje można również uzyskać telefonicznie:  +48 (91) 466 79 54.

Autor: Elżbieta Grygorcewicz

Galeria

  • Powiększ zdjęcie Logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie

    Logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie